BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Synes du, at kommuner og kommunalpolitik er spændende? Og kunne du tænke dig erfaring med at understøtte ledelsen af en kommune? Så er studenterjobbet i Furesø Kommunes Ledelsessekretariat måske noget for dig.
Vi søger en studentermedhjælper til at understøtte de opgaver, vi har i ledelsessekretariatet, primært med fokus på opgaverne rundt om den politiske og administrative ledelse. Som studentermedhjælper får du mulighed for et unikt indblik i maskinrummet i en kommune, tæt på den politiske og administrative ledelse, og dermed vigtig erfaring, hvis du efter endt uddannelse sigter efter et job i den kommunale sektor. Samtidig får du via Ledelsessekretariatets brede opgaveportefølje et godt indblik i, hvordan en kommunal organisation fungerer.
Hvem er vi?
Ledelsessekretariatet består af i alt 15 medarbejdere fordelt på teams vedrørende udvikling/HR, kommunikation, jura, erhverv, byråd og en borgerrådgiver. Vi har højt til loftet og en uformel omgangstone. Vi er præget af en flad struktur, hvor vi finder løsningerne sammen. Det er vigtigt for os, at vi har det sjovt, når vi går på arbejde.
Ledelsessekretariatet er en del af Center for Økonomi og Ressourcer (CØR), som desuden består af Økonomi, Personale og It- og Digitalisering. Center for Økonomi og Ressourcer er et tværgående ressourcecenter, som leverer service og konsulentbistand til de syv fagcentre i Furesø Kommune. Vi samarbejder på tværs af afdelingerne for at få den bedste og mest effektive løsning af opgaverne. Vi arbejder med udgangspunkt i Furesø Rådhus, som er placeret i gåafstand fra Værløse Station og kun 30 min med s-tog fra Nørreport st.
Dine opgaver
Du skal understøtte opgaver i hele Ledelsessekretariatet, med særlig fokus på de opgaver, der centrerer sig omkring betjening af byråd og direktion. De vigtigste opgaver i stillingen er:
- Understøtte med forskellige praktiske opgaver i forbindelse med den politiske betjening fx booking af rejser og hotelophold, mødeindkaldelser, kalenderbooking, fordeling af post (mail), oprette brugere i diverse systemer, opdatere mailgrupper.
- Hjælpe med dagsordensproduktionen til HovedMED.
- Facilitere processen omkring MED- og AMR-uddannelsen.
- Webredaktør på "Politik" og "Erhverv" på Furesoe.dk samt bistå med at opdatere HR-sider på intranettet.
- Superbruger på en række digitale systemer herunder online ind-dragelsesplatformen deltag.furesoe.dk.
Herudover vil du skulle bistå de øvrige dele af Ledelsessekretariatet med ad hoc-opgaver, herunder også direktion og borgmester.
Hvem er du?
Vi søger en engageret og selvstændig studentermedhjælper, der er i stand til at arbejde i en dynamisk og travl organisation. Du skal have lyst til at lære og tage ansvar for dine opgaver.
Krav til stillingen:
- Du er i gang med en relevant uddannelse på bachelorniveau eller højere.
- Du er selvstændig og kan arbejde struktureret.
- Du er fortrolig med Microsoft Office-pakken, især Excel og PowerPoint.
- Du har gode kommunikationsevner og behersker dansk på et højt niveau.
Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden vil være på ca. 15-20 timer om ugen og vil blive tilpasset dine studier. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Terkel Kunding på tlf. 7216 4007 eller mail tek@furesoe.dk. Du kan også kontakte borgmester- og direktionskonsulent Rikke Collin på telefon 7216 4268 eller mail ric1@furesoe.dk.
Ansøgning og ansættelsesproces:
Upload din ansøgning og dit CV senest 20. oktober 2023. Vi vil løbende indkalde kandidater til samtale, og vi forventer at ansætte en studentermedhjælper hurtigst muligt.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Praktisk
Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.
I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.
Job i Furesø? Kom og vær med!
I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for.
Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.
Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2359306)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Furesø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ledelsessekretariat, Stiager, 3500 Værløse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5911791