Personalekonsulent med lyst til stor frihed under ansvar

Profilbillede
dato

Stortrives du med at arbejde selvstændigt inden for eget ansvarsområde? Kan du lide både at have driftsopgaver og specialopgaver? Vil du være med til løbende at udvikle og optimere vores arbejdsgange, og er du god til at prioritere din tid og opgaver? Så er det lige dig, vi leder efter!

I Furesø Kommune søger vi en personalekonsulent til Personaleafdelingen, hvor din kerneopgave er at understøtte lederne omkring personaleadministration og løn. Som personalekonsulent har du ansvaret for den daglige drift af alle løn- og personaleadministrative opgaver for et antal decentrale enheder. Du har en tæt kontakt med de ledere, som du rådgiver og servicerer omkring løn- og ansættelsesforhold som fx lønforhandling, barsel og vanskelige personalesager. Derudover har du nogle tværgående specialopgaver, som vi fordeler efter interesse. Hvis du har interesse for barselsregler eller digitale løsninger, bl.a. RPA og AI, så vil det for eksempel kunne blive dine specialopgaver.

I Personaleafdelingen arbejder vi selvstændigt med et meget bredt opgavefelt og med kontakt til mange forskellige samarbejdspartnere. Det kræver, at du er ansvarsbevidst, struktureret og serviceminded. Vi er gode til at sparre med hinanden, for sammen finder vi de bedste løsninger. Vi har en travl hverdag med en uformel omgangstone med humor, men uden at fagligheden går tabt.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med tilsvarende opgaver og kendskab til KMD OPUS eller tilsvarende systemer, men det kan også være, at du bare brænder for at arbejde inden for personaleområdet. Uanset om du er erfaren eller ej, så forventer vi, at du har lyst til at lære og udvikle dig i jobbet, ligesom vi alle gør hele tiden.

Hvem er vi?

Personaleafdelingen består af 11 personalekonsulenter og en personalechef.

Vi er en del af Center for Økonomi og Ressourcer (CØR), som desuden består af Økonomiafdelingen, Ledelsessekretariatet og It- og Digitaliseringsafdelingen. CØR er et ressourcecenter, som leverer service og konsulentbistand til de syv fagcentre i Furesø Kommune. Vi samarbejder på tværs af afdelingerne for at få den bedste og mest effektive løsning af opgaverne. Du skal turde undres og stille spørgsmål til kollegaer og ledere, for på den måde bliver vi alle bedre og kan sammen udvikle og effektivisere vores organisation.

Det praktiske

Personaleafdelingen har adresse på Furesø Kommunes Rådhus, Stiager 2 i Værløse, tæt på Værløse Station. Rådhuset er indrettet omkring et stort Atrie med dejligt ovenlys, hvor borgere og gæster færdes sammen med rådhusets personale. Vi sidder i storrumskontor med adgang til mange interne møderum, fleksrum, fokuspladser, telefonbokse og fællesarealer, som bruges aktivt som en del af arbejdsdagen. Kantinen serverer en lækker og sund frokost, som du kan købe enkelte dage eller tilmelde dig med fast månedsvis betaling. Vi kan godt lide at være sammen også udenfor arbejdstid. Det kan være i Kunstforeningen, Personaleforeningen eller til trivselsarrangementer i vores center. Vi har flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage op til to dage om ugen.

Din løn forhandles i henhold til relevant overenskomst. Stillingen forventes besat pr. 1. august 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte personalechef Mette Marie Winther på tlf. 7216 5310 eller personalekonsulent Maria Strøyer på tlf. 7216 4182.

Ansøgningen skal være modtaget senest mandag den 3. juni 2024. Vi holder første runde ansættelsessamtaler onsdag den 12. juni og anden runde onsdag den 19. juni.

Du skal søge jobbet online.

Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.

I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.

Job i Furesø? Kom og vær med!
I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for.
Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.

Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1056c48d)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Furesø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Personaleafdelingen, Stiager, 3500 Værløse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045075

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet