Center for Borgerservice og Kultur i Furesø Kommune søger en kommunikationskonsulent. Kom og vær med, hvis du brænder for løbende projekter, den gode historie og klassiske informationsopgaver.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores kommende kollega arbejder selvstændigt, er knivskarp med vinklinger og pen samt sætter en ære i at understøtte forvaltningens drift og projekter. Vi ser gerne, at du er en visuelt kreativ og dygtig samarbejdspartner.

Forvaltningen servicerer cirka 200 aktive foreninger, med cirka 32.000 foreningsaktive Furesø-borgere. Kultur- og fritidsområdet fylder ofte meget i lokalavisen. Vi kommunikerer med foreninger og borgere via forskellige kanaler som nyhedsbreve, pressemeddelelser, foreningsportalen, Furesø Kommunes hjemmeside og workshops. Vi har også den interne vinkel med, hvor vi gerne fortæller om metoder og arrangementer på interne kanaler.


Primære arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner vedrørende sommerferieaktiviteter, kulturbegivenheder, kurser osv.
  • Pressemeddelelser til primært lokale medier.
  • Nyheder og informationer i nyhedsbreve, foreningsportalen, furesoe.dk, intranet og sociale medier.
  • Drift af foreningsportalen aktivfuresoe.dk.
  • Plakater til haller og anlæg.
  • Drift af vores app "Det sker i Furesø."
  • Udvikling og opdatering af webtekster samt optimering af eksisterende materiale.
  • Håndtering af infoskærme i haller og anlæg.
  • Løbende deltagelse i aktuelle projekter.

Vi har netop opdateret foreningsportalen www.aktivfuresoe.dk, og Furesø Kommune har fået en ny hjemmeside. Derudover lancerede vi vores nye app Det sker i Furesø i slutningen af februar. Som webredaktør indgår du i et netværk af 45 medarbejdere i kommunen.


Om afdelingen

Kultur og Fritid består af 12 medarbejdere, som arbejder med alt fra folkeoplysning, frivillige, idræt, kultur, økonomi, lokalebooking, politiske dagsordener-, og strategisk udvikling af området.

Vi sidder i storrumskontor på Furesø Rådhus, som understøtter de tværgående, samarbejder både internt i afdelingen og på tværs af organisationen. Vi er kendt for at hjælpe hinanden, men også for at have individuelle ansvarsområder. Du vil opleve en hverdag med primært drifts- og projektopgaver, men tiden hos os er aldrig helt forudsigelig, så du skal kunne trives i en omskiftelig hverdag.


Forventninger til dig:

Du skal være selvstændig og trives i en fleksibel hverdag. Du har en baggrund inden for kommunikation eller journalistik. Du har mod på at styre og lede processer. Vi anvender forskellige CMS-systemer til den digitale kommunikation, herunder WinKAS, Umbraco og Moliri. Vi hiver brugerindsigter hjem fra Monsido, skriver og udsender nyhedsbreve via Ritzau, opsætter informationsskærme via Q-Play og laver grafik i Canva.com.

Furesø Kommune overgår i foråret 2024 til den digitale arbejdsplads Microsoft 365.


Det praktiske:

Kontakt sekretariatsleder Jakob Hermansen på mail jhe@furesoe.dk eller 7216 4119, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Stillingen er på 37 timer om ugen, ubegrænset, og ønskes besat hurtigst muligt, dog senest 1. juni 2024. Dit primære arbejdssted er Furesø Rådhus, Stiager 2 i Værløse. Hjemmearbejde er muligt efter aftale med nærmeste leder.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er den 8. april 2024.

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 16. april 2024 på Furesø Rådhus.

 

Praktisk

Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.

I Furesø Kommune sker løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny Løn.

 

Job i Furesø? Kom og vær med!
I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for.
Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.

Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4250212c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Furesø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Borgerservice, Kultur & Erhverv, Stiager, 3500 Værløse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016721

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet