Er du en tech-nørd med interesse for AI og automatisering, og brænder du for at skabe løsninger, der gør en forskel for både borgere og kollegaer? Så er det måske lige netop dig, vi søger.
I Borgerservice og Digitalisering brænder vi for at levere en god og effektiv service til kommunens borgere og vores kollegaer, og med dig ombord håber vi at blive endnu bedre til at udnytte kunstig intelligens til at styrke vores digitale service til borgere og kollegaer.
Som AI-konsulent hos os bliver du en del af et team med fokus på at optimere kommunens processer og services ved hjælp af automatiserings- og AI-teknologier. Din rolle bliver at identificere use cases, udvikle og implementere AI-løsninger i samarbejde med eksterne leverandører og udvikle egne løsninger ved hjælp af Microsoft Copilot.
Dine arbejdsopgaver- Identificere og analysere potentielle use cases for AI i kommunale processer.
- Udvikle og implementere AI-løsninger ved hjælp af Copilot.
- Samarbejde med eksterne leverandører om udvikling og integration af AI-løsninger.
- Foretage dataanalyse og sikre, at AI-løsninger baseres på korrekte og relevante data.
- Fokusere på databeskyttelse og sikre, at AI-løsninger overholder gældende lovgivning.
For at lykkes i rollen er det vigtigt, at du er fagligt nysgerrig, struktureret og tager ejerskab over dine opgaver. Du elsker at arbejde med nye teknologier og trives med projektarbejde. Du ser dig selv i en udadvendt rolle, hvor du kommunikerer og samarbejder med interessenter på alle niveauer.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har
- Erfaring med udvikling og implementering af AI-løsninger og AI-værktøjer som Microsoft Copilot og Azure AI.
- Stærke evner indenfor dataanalyse og brug af data til at træffe beslutninger.
- Kendskab til databeskyttelse og sikkerhed i forbindelse med AI-løsninger.
- Erfaring med samarbejde med eksterne leverandører om tekniske løsninger.
Hvis du synes, stillingen lyder spændende, og du kan se dig selv i nogle af de ovenstående punkter, så hører vi meget gerne fra dig. Vi forventer ikke, at du kan det hele fra dag ét. Det vigtigste er, at du er nysgerrig og lyst til at lære - så hjælper vi dig med at udvikle de nødvendige færdigheder.
Hvem er vi?Med dig på holdet bliver vi et team på 9 digitaliseringskonsulenter i Borgerservice og Digitalisering, som arbejder med digitalisering på tværs af hele organisationen. Vi har forskellige baggrunde, og vores opgaver spænder vidt fra implementering af ny teknologi til informationssikkerhed og drift af fælles it-systemer og infrastruktur i samarbejde med IT-Forsyningen, som varetager kommunens it-drift og brugersupport.
Hvorfor blive en del af Borgerservice og Digitalisering?Vi kan nævne mange gode grunde til at blive en del af Borgerservice og Digitalisering i Furesø Kommune, men det vigtigste er, at du bliver en del af en afdeling, der lægger stor vægt på, at du trives og udvikler dig på din arbejdsplads.
- En spændende og udfordrende rolle i en dynamisk afdeling.
- Mulighed for at arbejde med banebrydende teknologi og innovative projekter.
- Et stærkt fællesskab og et godt arbejdsmiljø.
- Gode udviklingsmuligheder og mulighed for at sætte dit eget præg på kommunens digitale udvikling.
Hvis du mener, at du er den rette kandidat, ser vi frem til at modtage din ansøgning. Send din ansøgning og CV via vores rekrutteringssystem.
Ansøgningsfristen er 15. januar 2025.
Ansættelsesdatoen er den 1. marts 2025 eller hurtigst muligt.
Vi forventer at holde 1. samtaler den 20.-21. januar og 2. samtaler den 27.-28. januar 2025.
Der vil være en case, hvis du går videre til 2. samtale.
Løn og ansættelsesvilkårStillingen er på 37 timer og er en fast stilling. Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med forhandlingsberettigede organisation. Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen.
Yderligere oplysningerHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder i Borgerservice og Digitalisering - Michael Egebjerg Hansen på telefon 72163735.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Job i Furesø? Kom og vær med!I Furesø skaber vi løsninger sammen. Med kolleger på tværs af organisationen. Med brugere og borgere – ja med alle, vi er kommune for.
Fællesskaberne er vores svar på de udfordringer, vores velfærdssamfund står foran i de kommende år, hvor flere får brug for velfærdsydelser og over længere tid. Og hvor nye ideer derfor skal forny den service, vi yder.
Derfor giver vi plads til mødet mellem fagene og mellem mennesker, for det er her, innovationen opstår. Vi koordinerer med hinanden på tværs af titler og fagligheder, og vi holder godt styr på den daglige drift for at skabe sammenhæng for vores borgere. Vores hverdag har fokus på nærvær fremfor fravær på en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid. Så kom og vær med. Vi har også plads til dig.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c29f4774)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Furesø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Furesø Kommune - Borgerservice og Digitalisering, Bymidten, 3500 Værløse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/bf9b2495-e2b8-4bd3-82eb-71f6eda216d7