BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en solid viden om arbejdstids- og personaleadministration, og sætter du pris på at hjælpe andre, så har vi i Beredskabsstyrelsen brug for dig.
Om os
Vores administrationsteam er placeret i kontoret Kapaciteter, Sikkerhed og Drift under Beredskabsstyrelsen (BRS), der blandt andet varetager styrelsens arbejde med administration, informationssikkerhed, databeskyttelse, militærsikkerhed, etablissementer, IT og materielområdet.
Det er vores administrationsteam væsentligste opgave, at levere administrativ støtte vedrørende arbejdstids- og personaleadministration til enhederne i hovedkvarteret.
Arbejdet udføres i samarbejde med primært Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse. Herudover skal administrationsteamet yde faglig støtte til BRS decentrale enheder, samt sikre en dokumenteret forvaltning på HR-området.
Vi har en uformel omgangstone og baserer vores relationer på et godt og humørfyldt arbejdsmiljø, gensidig respekt samt faglig stolthed omkring det administrative arbejde.
Om stillingen
Som vores nye kollega vil dine primære arbejdsopgaver være arbejdstids- og personaleadministration. Du vil få en stor kontaktflade til flere personelgrupper i BRS.
Du vil blive en del af et mangfoldigt og engageret arbejdsmiljø med plads til den enkelte og rum for det tværgående samarbejde, hvor der vil være mulighed for uddannelse af faglige – og personlige færdigheder.
Forsvarsministeriets koncern, herunder Beredskabsstyrelsen, har sit eget uddannelsessystem, derfor må du forvente - i kortere perioder - at skulle gennemføre kurser og efteruddannelse andre steder i landet.
Om dig
Vi forventer at du:
• har en baggrundsviden og erfaring med arbejdstids- og personaleadministration på det statslige område
• har gode sociale færdigheder, gode samarbejdsevner samt kan håndtere forskellighed og bruge dette som en fordel
• er god til målrettet formidling af regelsæt, processer mv. såvel internt i eget team, som for øvrige medarbejdere og ledelse
• kan arbejde systematisk med opfølgning og foretage nødvendige prioriteringer
Det vil ligeledes være en fordel, men ikke et krav hvis du har kendskab til og erfaring med SAP og WorkZone som er vores koncernfælles elektroniske sags- og dokument håndteringssystem.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er slået op civilt og uniformeret.
Civile ansættelsesvilkår:
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Du er velkommen til at kontakte teamleder Steffen Sørensen på mail BRS-STS@mil.dk eller på telefon 7285 2526, hvis du har spørgsmål angående stillingen.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.
Ansøgningsfristen er den 12. august 2023. Samtaler forventes afholdt umiddelbart i forlængelse af ansøgningsfristen.
Stillingen er til besættelse den 2. oktober 2023, eller snarest herefter.
Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM BEREDSKABSSTYRELSEN
Beredskabsstyrelsen er en central del af Danmarks katastrofeberedskab. Vi arbejder for at udvikle samfundets evne til at forebygge og modstå større kriser og katastrofer.
Styrelsen rykker ud på operative indsatser i Danmark, hvor der er behov for meget mandskab og specialmateriel, og kan indsættes internationalt i katastrofesituationer.
Gennem information, rådgivning, uddannelse og øvelser udvikler styrelsen samfundets beredskab og krisestyringsevner i samarbejde med myndigheder, virksomheder og borgere.
Beredskabsstyrelsen har omkring 550 ansatte ved seks operative centre fordelt i hele landet, hovedsædet i Birkerød, Beredskabsstyrelsen Teknisk Skole i Tinglev, kursuscenter i Snekkersten samt Kemisk Beredskab i København.
Beredskabsstyrelsen er en myndighed under Forsvarsministeriet.
Læs mere om Beredskabsstyrelsen som arbejdsplads på www.brs.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Furesø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Beredskabsstyrelsen, Datavej 16, 3460 Birkerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184574&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877583